Miesten logiikka on asia joka vituttaa ihan suunnattomasti, tai lähinnä se logiikan puute.
Hyvänä esimerkkinä seuraava: Miehellä on  naispuolinen kaveri jonka kanssa harrastaa seksiä aina sillon tällön kun sattuu olemaan sinkkuna. Kun mies seurustelee on tämä nainen kuulemma vaan pelkkä kaveri. Mutta kuitenkin mies kutsuu tätä naista "suunnitelma B.ksi". Onko se sitten ihan vaan pelkkää kaveruutta jos kuitenkin tietää sen itsekkin että tulee vielä vierailemaan tämän naisen genitaaleilla? Minusta ei. Mutta olenhan vain nainen..

Ehkä tuo "suunnitelma B" - nimike lisää mun omaa vitutusta asiaa kohtaan vielä entisestään. Olen tosin jo hyvissä ajoin ilmottanut että en missään välissä haluaa tietää kuka miehen kavereista tämä nainen on,  jotenki ei kiinnosta ketä oma seurustelu kumppani panee heti ensimäiseksi eron jälkeen, se riittää että mies tietää sen jo hyvissä ajoin :D

Toisaalta miehellä roikkuu mukana muutenki paljon entisiä petikavereita , mutta kuulemma vaan siitä syystä että niistä voi joskus olla vielä jotain hyötyä... kuulemma muuta kuin seksuaalista.. sitä varten on sitten se suunnitelma B 

Itse olen sellainen että jos mulla on joskus ollu joku mies jonka kanssa kaikki on ollu vaan oikeesti seksiä, niin se ihminen on jääny pois kuvioista sen jälkeen kun seksi on loppunut. En koe että mun pitäs enää millään tavalla hyötyä näistä ihmisistä tai pitää niitä jollain varasijalla, että on sitten joku jonka genitaaleista saa sitä lohtua kun paska osuu tuulettimeen..

Mun mielestä se on jollain tavalla raukkamaista pitää jotain reisienväli turvaverkkoa pidossa sen aikaa kun itseseurustelee. Enkö ymmärrä tätä siksi että en ole mies vai siksi että en ole niin reppana? Olen kyllä kovasti koittanut ymmärtää tämänkin asian logikkaa, mutta mitä enemmän sitä mietin, sitä vähemmään loogista siitä tulee.

Kiitos ja anteeksi